Sat Șendreni, (DN25) nr.3, Galați
72dB
  • Cod marfă: ACNK-417
  • Înălțime: 80
  • Lățime: 315
  • Sezon: Universale
  • Țara producător: Russia
  • Indece viteză: L
  • Indece sarcină: 156/150
  • Brand: KAMA
  • Radius: 22,5
  • Grupa mărfurilor: Anvelopa
  • Masa NETTO: 70.3
  • Eficiența consumului de carburant: D

    Eficienta consumului de carburant - Se clasifica de la A (consum redus) la G (consum ridicat). Clasa D nu se utilizeaza. Diferenta dintre clasele A si G este de 0,60 l la 100 de km.

  • Gradul de aderență pe carosabil umed: C

    Gradul de aderenta pe carosabil umed - Se clasifica de la A (aderenta ridicata) la G (aderenta scazuta). Clasele D si G nu se utilizeaza. Distanta necesara opririi intre o anvelopa clasa A si una clasa F este de 18 metri.

  • Nivelul zgomotului la rulare: 74

    Nivelul zgomotului la rulare - O linie-silentios, doua linii-moderat, trei linii-zgomotos. Valoarea numerica indica intensitatea zgomotului in decibeli. O diferenta de 3 db este perceputa dublu ca zgomot.

  • Disponibilitate:

    Este în stoc

1508 lei
(TVA și taxa eco incluse)

ANVELOPA NR 201 — reprezintă o anvelopă adecvată atât circulației pe asfalt, cât și pe terenuri accidentate și drumuri de pământ. Este destinată pen...

Citeste mai departe
ANVELOPA NR 201 — reprezintă o anvelopă adecvată atât circulației pe asfalt, cât și pe terenuri accidentate și drumuri de pământ.
Este destinată pentru a fi montată pe autocamioane și autobuze, posedând indicatori ridicați în privința caracteristicilor de exploatare.
Caracteristici de bază
— capacitatea de încărcare crește cu 8% ;
— consumul de combustibil se reduce cu 15% ;
— viteza atinge 140 km/h ;
— durata de exploatare crește până la 500 000 kilometri;
— construcție diferită față de cea tradițională.
Particularitatea construcției Kama NR201
О anvelopă clasică se deosebește prin faptul că în carcasă cordul este alcătuit din fibre textile, iar fibrele din oțel se folosesc numai la flancuri. Spre deosebire de anvelopele tradiționale, la anvelopa Kama NR 201fibrele metalice pătrund și în carcasă, în partea anvelopei situată între protector și carcasă (breker). Din cauza faptului că în procesul de fabricație se folosește o tehnologie complexă, care asigură straturi rezistente de cord cauciucat, prețul unei astfel de anvelope este ceva mai scump decât la anvelopele combinate. Structura anvelopei este alcătuită din zeci de fibre paralele din oțel care sunt presate cu cauciuc.
(0)
Toate câmpurile sunt obligatorii

Anvelope asemanatoare

10% reducere la ridicarea pneurilor de la depozitul nostru